19.3.2011

Jonseredin ruohonleikkurimallisto laajenee

Jonsered LM 2152 CMDAE on uusi tulokas Jonseredin suositussa ruohonleikkurimallistossa. Edullinen ja kestävä malli on varustettu kätevällä sähkökäynnistyksellä.

Sähkökäynnistyksellä varustettu ruohonleikkuri ei ole mikään uusi asia, mutta nyt se on saatavana yhä useampiin mallisarjoihin. Jonsered tuo keväällä markkinoille neljä uutta ruohonleikkuria, joista kolme tulee 2147-mallisarjaan. Yksi uutuuksista on varustettu sähkökäynnistyksellä, kuten keskimmäiseen mallisarjaan sijoittuva Jonsered LM 2152 CMDAE -mallikin.
Helposta ja nopeasta sähkökäynnistyksestä on etua kaikissa ulkokäyttöön tarkoitetuissa Jonsered-tuotteissa olipa kyseessä ruohonleikkuri tai lumilinko.

Meillä useimmilla on kokemusta siitä, millaista on yrittää käynnistää vikuroivaa ruohonleikkuria.
Viime vuosina moottoreista on saatu tehtyä helpommin käynnistyviä. Myös käyttäjät ovat havainneet teknisen kehityksen. Sähkökäynnistys on hyvä esimerkki ominaisuudesta, jota on opittu arvostamaan vähitellen. Kyse ei ole laiskuudesta tai käsivoimien puutteesta, vaan pikemminkin voidaan puhua asiantuntemuksesta ja siitä, mitä hyötyä ominaisuudesta on käyttäjille.

Jonsered LM 2152 CMDAE on kestävä ruohonleikkuri, jossa on sama luja teräsrunko kuin Jonseredin isommissa leikkureissa. 650-sarjan helposti käynnistyvällä Briggs & Stratton
-moottorilla varustetun koneen leikkuuleveys on 53 senttimetriä.

2147-sarjan malleista yksi on työnnettävä, toinen on vetävä mallia ja kolmannessa on vetävät pyörät ja kätevä sähkökäynnistys.

Jonsered-mallisto on tehokkuutta ja ulkonäköä arvostavan valinta, ja uusien mallien myötä valikoimamme on täydellinen. Pystymme palvelemaan asiakkaita kattavammin, kun voimme tarjota jokaiselle jotakin.

Lisätietoja:
Teppo Suonpää, Jonsered-puutarhakoneet
S-posti: teppo.suonpaa@husqvarna.fi

Teksti- ja kuvapyynnöt: salla.taavila@husqvarna.fi

Jonsered® on yksi maailman johtavista metsä- ja puutarhatyöhön tarkoitettujen koneiden ja varusteiden valmistajstia. Tuotevalikoima on kehitetty ympärivuotiseen käyttöön, ja Jonsered®-mallistossa on koneita ammattimaiseen metsätyöhön, maatiloille, omakotiasujille ja maaseutuasujille. Jonsered®-tuotteita myy noin 5 300 tytäryhtiöiden ja edustajien jälleenmyyjää 30 maassa.